ΈΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ... ΡΕΕΙ ΓΑΛΑ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

ΈΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ... ΡΕΕΙ ΓΑΛΑ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   3:00 μ.μ.  |  Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

 Ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο που... ρέει γάλα στα Γιαννιτσά!
Ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο διαφορετικό από τα άλλα, που θα... ρέει γάλα θα στηθεί την Παρασκευή
6 Δεκεμβρίου, στις 7 το βράδυ, στα Γιαννιτσά.
Το "Δέντρο της Αγάπης" στήνουν ο Δικηγορικός Σύλλογος Γιαννιτσών, ο Σύλλογος Αθλούμενων Δικηγόρων Γιαννιτσών και Φίλων "Δικαιόπολις", σε συνεργασία με το Δήμο Πέλλας και τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Πολιτισμού και Ανάπτυξης Πέλλας (ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π.) και καλούν όλους τους κατοίκους των Γιαννιτσών να έρθουν στην πλατεία Γκόνου Γιώτα, φέρνοντας κουτιά με γάλα εβαπορέ ή σακχαρούχο, που στη συνέχεια θα προσφερθεί σε άπορες οικογένειες.

Με σύνθημα "Λίγο γάλα για πολλούς", οι διοργανωτές καλούν όποιον θέλει να συνεισφέρει ώστε να μεγαλώσει όσο περισσότερο το ξεχωριστό αυτό δέντρο, που θα στηθεί από κουτιά γάλακτος τοποθετημένα πάνω σε ξύλινες παλέτες.
newsit


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...