ΈΚΛΕΨΕ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΖΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

ΈΚΛΕΨΕ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΖΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ

Έκλεψε μηχανή και εκβίαζε τον ιδιοκτήτη
Από τους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών, συνελήφθη ένας
31χρονος σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για εκβίαση. Συγκεκριμένα, ο 31χρονος είχε κλέψει την μοτοσυκλέτα ενός 22χρονου, από τον οποίο απαιτούσε να του καταβάλει το χρηματικό ποσό των 150 ευρώ προκειμένου να του την παραδώσει.
Ο νεαρός ιδιοκτήτης της μοτοσυκλέτας, ενημέρωσε αμέσως τις αστυνομικές αρχές της Πάτρας. Μετά από συνεννόηση με τους αστυνομικούς, ο 22χρονος συναντήθηκε με τον δράστη και του παρέδωσε το χρηματικό ποσό που του ζητούσε. Τα χρήματα ήταν προσημειωμένα και αμέσως συνελήφθη και οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πατρών.

Πηγή: PatrasTimes.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook