Ξέσπασε ο Γιώργος Λιάγκας με αφορμή τις δηλώσεις Σφακιανάκη για τη Χρυσή Αυγή...
Προβληματισμός και διαφωνίες ακολούθησαν τις δηλώσεις υποστήριξης στη Χρυσή Αυγή του Νότη Σφακιανάκη, με τον Γιώργο Λιάγκα να δηλώνει: «Επειδή όλοι κρυβόμαστε.... Εδώ μέσα είμαστε 50 άτομα. Πέντε τουλάχιστον γουστάρουν τη Χρυσή Αυγή», με βάση τα ποσοστά των δημοσκοπήσεων.
Μάλιστα, ο παρουσιαστής το προχώρησε λίγο παραπέρα, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Το ΠΑΣΟΚ κάποτε έπαιρνε 50%, τώρα παίρνει 5%. Ξαφνικά δεν υπάρχει Έλληνας που να λέει έχω ψηφίσει ΠΑΣΟΚ. Εγώ έχω ψηφίσει ΠΑΣΟΚ, το λέω, δεν είναι κακό».
zappit.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...