ΛΙΑΓΚΑΣ: «ΤΟ ΛΕΩ, ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ...» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

ΛΙΑΓΚΑΣ: «ΤΟ ΛΕΩ, ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ...»

Κατηγορία LIFESTYLE στις   6:59 μ.μ.  |  Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013


Ξέσπασε ο Γιώργος Λιάγκας με αφορμή τις δηλώσεις Σφακιανάκη για τη Χρυσή Αυγή...

Προβληματισμός και διαφωνίες ακολούθησαν τις δηλώσεις υποστήριξης στη Χρυσή Αυγή του Νότη Σφακιανάκη, με τον Γιώργο Λιάγκα να δηλώνει: «Επειδή όλοι κρυβόμαστε.... Εδώ μέσα είμαστε 50 άτομα. Πέντε τουλάχιστον γουστάρουν τη Χρυσή Αυγή», με βάση τα ποσοστά των δημοσκοπήσεων.

Μάλιστα, ο παρουσιαστής το προχώρησε λίγο παραπέρα, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Το ΠΑΣΟΚ κάποτε έπαιρνε 50%, τώρα παίρνει 5%. Ξαφνικά δεν υπάρχει Έλληνας που να λέει έχω ψηφίσει ΠΑΣΟΚ. Εγώ έχω ψηφίσει ΠΑΣΟΚ, το λέω, δεν είναι κακό».



zappit.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...