aitoloakarnanianet
Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013
ΔΙΑΝΟΜΗ ΨΑΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΣΤΑΜΝΑ
Για τρίτη φορά δόθηκαν δωρεάν ψάρια το Σάββατο που πέρασε στην Στάμνα απο το καπετάν Νικιτα
και τον πρόεδρο της Σταμνάς Γιωργο Καπελλαρη.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το
Blogger
.
© 2013
aitoloakarnanianet
bloggertheme9