ΔΙΑΝΟΜΗ ΨΑΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΣΤΑΜΝΑ « aitoloakarnanianet

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

ΔΙΑΝΟΜΗ ΨΑΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΣΤΑΜΝΑ


Για τρίτη φορά δόθηκαν δωρεάν ψάρια το Σάββατο που πέρασε στην Στάμνα απο το καπετάν Νικιτα
και τον πρόεδρο της Σταμνάς Γιωργο Καπελλαρη.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook