
Πραγματοποιήθηκε με
επιτυχία στις 26-10-2013 δενδροφύτευση στο προαύλιο χώρο του
δημοτικού σχολείου Χρυσοβίτσας από τονΠεριβαλλοντικό Σύλλογο του χωριού.
Το Δ.Σ του συλλόγου αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει όλους όσους
συνέβαλαν στην πραγματοποίηση της δράσης που αφορούσε την δενδροφύτευση
στο προαύλιο του σχολείου μας...........

xrysobitsapress.blogspot.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...






