Όπως είναι γνωστό ο Νότης Σφακιανάκης και η
Δέσποινα Βανδή θα εμφανίζονται μαζί σε
νυχτερινό κέντρο της Αθήνας. Οι δυο
καλλιτέχνες έδωσαν τα χέρια πριν λίγο καιρό και αμέσως άρχισαν τις συζητήσεις
για την αφίσα και τα προγράμματά τους.
Τελευταία όμως μαθαίνουμε πως οι κόντρες και οι ίντριγκες
έχουν ξεκινήσει ανάμεσα στους τραγουδιστές. Τι συνέβη όμως και παραλίγο όλο
αυτό να χαλάσει λίγο πριν κάνουν πρεμιέρα; Σύμφωνα με το περιοδικό
"Λοιπόν", το όλο θέμα "κόλλησε" τόσο στο πρώτο όσο και στο
δεύτερο πρόγραμμα της τραγουδίστριας, καθώς ζήτησε να έχει παραπάνω από αυτό
που της έδιναν. Το δημοσίευμα αναφέρει ότι έπειτα από αρκετές συζητήσεις και
υποχωρήσεις και από τις δυο πλευρές βρήκαν τους χρόνους και ετοιμάζονται για
την πρεμιέρα τους.
markos.tv
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...