ΑΓΡΙΝΙΟ: ΤΟ ΑΠΑΛΛΑΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΝΙΓΕ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ: ΤΟ ΑΠΑΛΛΑΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΗΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΝΙΓΕ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:41 μ.μ.  |  Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

KalodiaAgrinio
H αδέσποτη σκυλίτσα που βλέπετε ζει στην περιοχή του σούπερ μάρκετ Lidl στο Αγρίνιο. Οι
εθελοντές της Φιλοζωικής Οργάνωσης Αγρινίου (Φ.Ο.Α.), που ενημερώθηκαν για το μαρτύριο της, μάζεψαν το ζώο στις 22 Νοεμβρίου και το απάλλαξαν από το καλώδιο που το βασάνιζε από τότε που ήταν κουτάβι.
Αυτό το καλώδιο κάποιος προφανώς της το είχε βάλει ως περιλαίμιο και την έπνιγε καθώς μεγάλωσε και αναπτύχθηκε. Με χειρουργική επέμβαση ο κτηνίατρος της το αφαίρεσε αφού αυτό είχε μπει υποδόρια και το σκυλί απαλλαγμένο από τη θηλιά αναρρώνει.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...