Μετανιωμένος στο Μίκτο Ορκωτό Δικαστήριο του Αγρινίου,
εμφανίστηκε ο 63χρονος δράστης του
διπλού φονικού που έγινε πριν από έναν χρόνο
περίπου στις Παπαδάτες της Μακρυνείας, με θύματα έναν 55χρονο άνδρα και την
52χρονη γυναίκα του, που ήταn συγγενείς και γείτονες του.
Το φονικό έγινε για μια…
καμινάδα μπροστά στα μάτια της 18χρονης κόρης του δολοφονημένου ζευγαριού και
σήμερα ο 63χρονος πλέον δράστης οδηγήθηκε στο δικαστικό μέγαρο του Αγρινίου,
αντιμετωπίζοντας βαρύτατες κατηγορίες. Παρόντες πολλοί συγγενείς και γείτονες
που έζησαν το φονικό. Η είσοδος στην δικαστική αίθουσα γίνονταν μετά από
αστυνομικό έλεγχο, ενώ συνολικά η παρουσία της Αστυνομίας ήταν έντονη.
Ο δράστης εμφανίστηκε
μετανιωμένος, ζητώντας συγγνώμη για την πράξη του , μια συγγνώμη όπως που δεν
έπεισε κανέναν. «Ζήτησε συγνώμη, αλλά δεν φάνηκε να πείθει κανέναν, το έκανε
για να ελαφρύνει τη θέση του» δηλώνει χαρακτηριστικά ο κ. Λούκας, συνήγορος της
οικογένειας των θυμάτων.
Ο δράστης αρνήθηκε την
κατηγορία έτσι όπως του αποδίδεται (για για ανθρωποκτονία κατά συρροή και
απόπειρα ανθρωποκτονίας σε ήρεμη ψυχική κατάσταση) , υποστηρίζοντας ότι ήταν εν
βρασμώ ψυχής και θέλησε να φανεί μετανιωμένος.
Η δίκη τελικά διεκόπη για την
ερχόμενη Παρασκευή αφού από τα δικαστήρια απουσίαζε σήμερα μια μάρτυρας που
θεωρείται η βασικότερη στην υπόθεση.
agriniopress.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...