Την αξιοποίηση των δημοτικών κτιρίων, τα οποία
εδώ και χρόνια ρημάζουν, ζητά ο πρόεδρος της Τοπικής
Κοινότητας Ευηνοχωρίου,
πράγμα που αποτελεί αίτημα και των κατοίκων.
Πρόκειται για τρία κτίρια,
τα οποία εδώ και χρόνια δεν χρησιμοποιούνται και έχουν γίνει έρμαια στη
φθορά του χρόνου που έχει αφήσει τα σημάδια της πάνω τους. Το ένα αφορά στα παλαιά σφαγεία που
βρίσκεται σε κεντρικό σημείο του χωριού, αλλά τελευταία παραχωρήθηκε στο
σύλλογο «Άγιος Ιωάννης» που θα το επισκευάσει και θα στεγάσει εκεί τις
δραστηριότητές του. Το δεύτερο κτίριο είναι το πρώην κοινοτικό κατάστημα, όπου
εκεί για πολλά χρόνια στεγαζόταν το αστυνομικό τμήμα...
Προκειμένου να μην
καταρρεύσει το κτίριο, αλλά και να αποκτήσει κάποια χρήση, ο πρόεδρος Ν. Ψεύτης
θεωρεί ότι θα μπορούσε ο δήμος να το παραχωρήσει...
Διαβάστε
αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 14/11
σε όλα τα περίπτερα του νομού
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...