O Γεώργιος Βλαχος αναλαμβάνει καθήκοντα διοικητή στο νοσοκομείο του Αγρινίου (Γ.Ν. Αιτωλ/νίας) ενώ ο Λάμπρος
Δημητρογιάννης αναλαμβάνει την διοίκηση του νοσοκομείου της Αργολίδας, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας.
Αναλυτικά στην 6Η ΥΠΕ οι νέοι διοικητές νοσοκομείων είναι:
| ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ | ΒΛΑΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ | |
| ΓΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ | ΔΗΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ | |
| ΓΝ ΠΑΤΡΩΝ | ΛΕΤΣΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ | |
| ΓΝ ΗΛΕΙΑΣ | ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ | |
| ΓΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ | ΜΠΕΖΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ | |
| ΓΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΧΑΪΑΣ | ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ | |
| ΓΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ | ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ | |
| ΓΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ – ΝΑΥΠΛΙΟ | ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ | |
| ΓΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ | ΣΕΦΕΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ | |
| ΓΝ ΗΛΕΙΑΣ – ΚΥ ΑΜΑΛΙΑΔΟΣ | ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΟΣ ΛΕΑΝΔΡΟΣ | ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ |
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!