ΝΕΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ « aitoloakarnanianet

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

ΝΕΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

koi-security-nosokomeio1
O Γεώργιος Βλαχος αναλαμβάνει καθήκοντα διοικητή στο νοσοκομείο του Αγρινίου (Γ.Ν. Αιτωλ/νίας) ενώ ο Λάμπρος
Δημητρογιάννης αναλαμβάνει την διοίκηση του νοσοκομείου της Αργολίδας, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας.
Αναλυτικά στην 6Η ΥΠΕ οι νέοι διοικητές νοσοκομείων είναι:
ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣΒΛΑΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣΔΙΟΙΚΗΤΗΣ 
ΓΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΔΗΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣΔΙΟΙΚΗΤΗΣ 
ΓΝ ΠΑΤΡΩΝΛΕΤΣΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣΔΙΟΙΚΗΤΗΣ 
ΓΝ ΗΛΕΙΑΣΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣΔΙΟΙΚΗΤΗΣ 
ΓΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣΜΠΕΖΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣΔΙΟΙΚΗΤΗΣ 
ΓΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΧΑΪΑΣΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΔΙΟΙΚΗΤΗΣ 
ΓΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥΑΡΧΟΝΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣΔΙΟΙΚΗΤΗΣ 
ΓΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ – ΝΑΥΠΛΙΟΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
ΓΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣΣΕΦΕΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
ΓΝ ΗΛΕΙΑΣ – ΚΥ ΑΜΑΛΙΑΔΟΣΚΑΛΟΓΕΡΑΚΟΣ ΛΕΑΝΔΡΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook