ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΑ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΑ

koi-kemop-bia-paidi
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα, αλλά και την έκρηξη βίας να αυξάνεται με απίστευτη πρόοδο και
να έχει διάφορες εκφάνσεις και ποικίλα αποτελέσματα, το Κέντρο Εκπαίδευσης και Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού Ναυπάκτου διοργανώνει ανοιχτή συζήτηση η οποία θα πλαισιώνεται από ειδικούς θίγοντας μορφές βίας όπως η ενδοοικογενειακή βία, η ενδοσχολική αλλά και τις επιπτώσεις που έχει στα παιδιά η παρατήρηση περιστατικών βίας. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο καφέ Αdagio II – Λιμάνι Ναυπάκτου, την Δευτέρα 25 Νοέμβρη και ώρα 5.30.

koi-kemop-bia-paidi
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook