ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΑ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   7:13 π.μ.  |  Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

koi-kemop-bia-paidi
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα, αλλά και την έκρηξη βίας να αυξάνεται με απίστευτη πρόοδο και
να έχει διάφορες εκφάνσεις και ποικίλα αποτελέσματα, το Κέντρο Εκπαίδευσης και Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού Ναυπάκτου διοργανώνει ανοιχτή συζήτηση η οποία θα πλαισιώνεται από ειδικούς θίγοντας μορφές βίας όπως η ενδοοικογενειακή βία, η ενδοσχολική αλλά και τις επιπτώσεις που έχει στα παιδιά η παρατήρηση περιστατικών βίας. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο καφέ Αdagio II – Λιμάνι Ναυπάκτου, την Δευτέρα 25 Νοέμβρη και ώρα 5.30.

koi-kemop-bia-paidi
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...