ΡΕΜΑ ΕΓΙΝΕ ΞΑΝΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΑΧΙΛΛΕΙΟ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

ΡΕΜΑ ΕΓΙΝΕ ΞΑΝΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΑΧΙΛΛΕΙΟ (ΦΩΤΟ)

Μπαζώθηκε τον Ιούλιο ένα κομμάτι δρόμου μετά το Αχίλλειο στή στροφή προς Βλυζιανά στο πιο επικίνδυνο σημείο
 Δείτε ΕΔΩ τι γράφαμε γιά το θέμα αυτό τότε.
Ο δρόμος μετά


ΣΗΜΕΡΑ
Η κακοκαιρία που επικρατή το τελευταίο διάστημα στην περιοχή μας άφησε έντονα τα σημάδια της στο δρόμο αυτό.Ξανά τα ίδια ασφαλτόστρωση δέν έγινε και ο δρόμος  και πάλι ρέμα. Επεσε τόσο πολύ βροχή που παρέσυρε όλο το χώμα κατά μήκος  του δρόμου όπου είχε μπαζωθή προς Αχίλλειο,με αποτέλεσμα όλο το κοκκινόχωμα να μεταφερθεί στην άσφαλτο.

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ



Το σημείο αυτό θυμίζει λιμνοθάλασσα παρά δρόμο



loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook