ΡΕΜΑ ΕΓΙΝΕ ΞΑΝΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΑΧΙΛΛΕΙΟ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

ΡΕΜΑ ΕΓΙΝΕ ΞΑΝΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΑΧΙΛΛΕΙΟ (ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:30 π.μ.  |  Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Μπαζώθηκε τον Ιούλιο ένα κομμάτι δρόμου μετά το Αχίλλειο στή στροφή προς Βλυζιανά στο πιο επικίνδυνο σημείο
 Δείτε ΕΔΩ τι γράφαμε γιά το θέμα αυτό τότε.
Ο δρόμος μετά


ΣΗΜΕΡΑ
Η κακοκαιρία που επικρατή το τελευταίο διάστημα στην περιοχή μας άφησε έντονα τα σημάδια της στο δρόμο αυτό.Ξανά τα ίδια ασφαλτόστρωση δέν έγινε και ο δρόμος  και πάλι ρέμα. Επεσε τόσο πολύ βροχή που παρέσυρε όλο το χώμα κατά μήκος  του δρόμου όπου είχε μπαζωθή προς Αχίλλειο,με αποτέλεσμα όλο το κοκκινόχωμα να μεταφερθεί στην άσφαλτο.

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ



Το σημείο αυτό θυμίζει λιμνοθάλασσα παρά δρόμο



Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...