
Στη σύλληψη δύο Ελλήνων και συγκεκριμένα ενός 34χρονου άνδρα
και μιας 21χρονης γυναίκας από
τήν Άρτα προχώρησαν χθες
το απόγευμα στις 16:00 οι αστυνομικοί
του Α.Τ Αμφιλοχίας για κατοχή και
κυκλοφορία πλαστών χαρτονομισμάτων.
Τα ανωτέρω δυο άτομα αναζητούνταν από το Α.Τ Άρτας διότι είχαν
πραγματοποιήσει αγορά προϊόντων από
σούπερ μάρκετ αξίας 50 ευρώ και πλήρωσαν με πλαστό χαρτονόμισμα. Όταν τούς σταμάτησε η αστυνομία πέταξαν από
πάνω τους ένα ακόμη πλαστό χαρτονόμισμα των 50 ευρώ. Οι δύο συλληφθέντες θα
οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα Άρτας.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...