.
Δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας… Είναι ένας φοίνικας που βγαίνει μέσα από ένα… αυτοκίνητο! Πόσα χρόνια μπορεί να
είναι παρατημένο εκεί το σαραβαλάκι της φωτογραφίας δεν ξέρουμε. Ούτε με ποιον ακριβώς τρόπο ο φοίνικας βρέθηκε να περνά μέσα από αυτό.
Σύμφωνα πάντως με αναγνώστες που επικοινώνησαν με το agriniopress το όλο… project έγινε πέρυσι από άτομα της περιοχής στο χωριό Γιαννόπουλοι στον Βάλτο, που αφού έκαναν τις απαραίτητες τροποποιήσεις στο αυτοκίνητο μετά φύτεψαν τον φοίνικα! Ιδου για του λόγου το αληθές:

Το μόνο σίγουρο είναι πως οι οδηγοί που περνούν από το χωριό Γιαννόπουλοι του Βάλτου, μένουν εμβρόντητοι μπροστά στο πρωτοφανές θέαμα του αυτοκινήτου-γλάστρα!
(η φωτογραφία «αλιεύτηκε» από το facebook)
agriniopress.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...