Μια σημαντική
δωρεά έλαβαν ο δήμος Μεσολογγίου και το νοσοκομείο «Χατζηκώστα» από μια
Μεσολογγίτισσα, η οποία έφυγε από τη ζωή στις 7 Δεκεμβρίου του 2012.
Η δωρεά αφορά σε ένα αγροτεμάχιο 7 στρεμμάτων περίπου, το
οποίο βρίσκεται στην περιοχή Ροϊδούλα και περνάει στην δικαιοδοσία του δήμου
χωρίς όρους, όπως αναφέρεται στη διαθήκη της Ειρήνης Κίσλιγκ. Επίσης, με την ίδια
διαθήκη η αείμνηστη αφήνει και ένα ακόμη αγροτεμάχιο 5 περίπου στρεμμάτων που
βρίσκεται στην ίδια περιοχή, στο νοσοκομείο «Χατζηκώστα». Η οικονομική επιτροπή
του δήμου έκανε αποδεκτή την δωρεά, και στο προσεχές δημοτικό συμβούλιο θα
ανακοινωθεί στο σώμα προκειμένου να αποδοθεί τιμή στη δωρήτρια. Έτσι, ο
αντιδήμαρχος Οικονομικών θα προτείνει στο Σώμα να δοθεί το όνομα της αείμνηστης
δωρήτριας Ειρήνης Κίσλιγκ...
Διαβάστε
αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 07/11
σε όλα τα περίπτερα του νομού
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...