ΧΩΡΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΧΩΡΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ!

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:59 μ.μ.  |  Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Εχουμε βουλευτές στην Αιτωλοακαρνανία και ιδίως στο Μεσολόγγι; Ζουν, υπάρχουν, ενδιαφέρονται,
ασχολούνται με την εκλογική τους περιφέρεια; Επιτακτικά ερωτήματα που δεν είναι ούτε καινούργια, ούτε πρωτάκουστα. Ζητούν, όμως, μιαν απάντηση εδώ και πολύ καιρό.
Ως γνωστόν, ο νομός μας εξέλεγε οκτώ βουλευτές μέχρι τις προηγούμενες εκλογές. Από τις επόμενες, οψέποτε γίνουν, θα έχουμε πλέον επτά εκπροσώπους στο Κοινοβούλιο. Αν αναλογιστεί κανείς την συνολική προσφορά και το ενδιαφέρον που δείχνουν οι περισσότεροι, είναι αμφίβολο κατά πόσο θα λείψει αυτός ο ένας. Τα παράπονα του κόσμου, τα σκωπτικά σχόλια των μέσων ενημέρωσης, οι τροχιοδεικτικές βολές αρκετών αιρετών κατά καιρούς για την απουσία τους όμως δεν τους πτοούν. Μια απουσία που είναι πιο οφθαλμοφανής στο Μεσολόγγι όπου θα μπορούσε να πει κανείς πως μετά το έγκλημα του ΤΕΙ τους έχουμε χάσει παντελώς.
Λόγω επαγγέλματος, αλλά και... "αρρώστιας" παιδιόθεν, συνηθίζω να παρακολουθώ τις εφημερίδες, ειδικά τις επαρχιακές. Σχεδόν όλα τα έντυπα βρίθουν ανακοινώσεων για τις δραστηριότητες των βουλευτών κάθε περιφέρειας. Και δεν εννοώ μόνο τις ανούσιες και ανώφελες ερωτήσεις. Αλλά εκτενείς ανακοινώσεις προς το εκλογικό σώμα των περιοχών τους για το πού πηγαίνουν, τι κάνουν, ποιον συναντούν, τι ζητούν, τι αποκομίζουν. Εδώ, σε ότι αφορά κυρίως στους τρεις κυβερνητικούς βουλευτές, κινούμαστε στο σκοτάδι. Εάν δεν τους δούμε σε κανένα πάνελ να μιλούν για την Χρυσή Αυγή, την Ελιά (την Κεντροαριστερή, όχι την δική μας) ή την Υγεία, θα συμπεράναμε πως δεν υπάρχουν. Γίνονται πολύ σημαντικές εκδηλώσεις στην περιοχή, όπως η προσπάθεια για κατοχύρωση σήματος ΠΟΠ για την ελαιοπαραγωγή του δήμου Μεσολογγίου και απέχουν. Διοργανώνονται ημερίδες για την γαλάζια ανάπτυξη και λάμπουν δια της απουσίας τους. Γενικώς δεν συμμετέχουν στην κοινωνική ζωή του τόπου, δεν έχουν επαφή. Αν τους ρωτήσεις που πέφτει το Χρυσογελέικο, μάλλον δεν θα ξέρουν. Αφήνουν να κάνει ερωτήσεις και παρεμβάσεις για την σημαντικότερη επένδυση στον τόπο, ο... Αχαιός Νταβλούρος. Σε ό,τι δε αφορά την στάση τους στο θέμα της φορολόγησης των αγροτεμαχίων που ενδιαφέρει όλο το νομό, καμία ενημέρωση!
Είναι και άλλα θέματα, πολλά και ουσιώδη. Που γίνονται αντικείμενο κάποιας προσοχής μόνο από τους βουλευτές της αντιπολίτευσης που για να μην τους αδικώ, έχουν πολύ μεγαλύτερη παρουσία. Π.χ. η Μεσολογγίτισσα βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Τι συμβαίνει, λοιπόν, με τους βουλευτές μας; Μήπως ως μόνιμοι κάτοικοι Αθηνών που δεν έχουν εδώ τα συμφέροντά τους, μας θυμούνται μόνο για την ψήφο; Μήπως η όλη αυτή στάση και αντιμετώπισή τους προσβάλλει τους χιλιάδες Αιτωλοακαρνάνες που έχουν επιλέξει να μείνουν στον τόπο τους και παλεύουν χωρίς καμία κοινοβουλευτική στήριξη; Μήπως και εμείς πρέπει κάποτε να την δούμε αλλιώς;
Tου ΣΩΚΡΑΤΗ ΣΤΕΛΛΙΟΥ

aixmi-news.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...