Σαρώνουν συγκεκριμένη περιοχή άνδρες της Αστυνομικής
διεύθυνσης Αιτωλίας στο Μεσολόγγι για
την ανεύρεση της Δεξίας Χείρας του Αγίου
Πολυκάπρου που είχε κλαπέι πέρσι τον Μάιο απο το μοναστήρι της Αμπελακιώτισας.
Πληροφορίες του onairnews.gr
λένε οτι ο κλέφτης είναι Αλβανός του οποίου έχουν βρεί δακτυλικό
αποτύπωμα στο μοναστήρι.Ο ίδιος ο Αλβανός ,όπως μάθαμε,πήρε τηλέφωνο και έχει
πεί στην αστυνομία σε πιο σημείο ακριβώς έχει αφήσει το λείψανο το οποίο να θυμήσουμε
κοσμούσε το μοναστήρι τα τελευταία 500 χρόνια και θεωρείτο και θαυματουργό.
Οτι νεώτερο έχουμε απο τις
έρευνες θα σας ενημερώσουμε άμεσα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!