ΧΑΛΙΚΙ: ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

ΧΑΛΙΚΙ: ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (ΦΩΤΟ)

Πλημμύρες σημειώθηκαν στην περιοχή του Χαλικίου Αιτωλικού, μετά τη χθεσινήέντονη
βροχόπτωση, όταν τα όμβρια νερά, μη βρίσκοντας διέξοδο, μπήκαν στα  κτήματα, τις επιχειρήσεις και τα σπίτια που βρίσκονται επί της Εθνικής Οδού.
Η ανθρώπινη παρέμβαση, φαίνεται ότι είναι αυτή που δημιουργεί τα προβλήματα, αφού οι σωλήνες που έχουν τοποθετηθεί σε ιδιοκτησίες, έχουν μικρή διάμετρο, για να μπορέσουν να απορροφήσουν όλο τον όγκο του νερού, που κατεβαίνει από την περιοχή του Αρακύνθου. Οι κάτοικοι και επιχειρηματίες του Χαλικίου, προσπαθούσαν, με όποιο μέσο μπορούσαν, να απομακρύνουν τα νερά, ενώ πολλοί εγκλωβίστηκαν στα σπίτια τους. Κλήθηκε και η τροχαία, προκειμένου να ρυθμίζει την κυκλοφορία στην Εθνική Οδό, καθώς τα νερά πλημμύρισαν για λίγη ώρα και τον δρόμο, χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν σοβαρά προβλήματα.
Παρών ήταν  ο αντιδήμαρχος Δ. Καραδήμας και ο πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Αιτωλικού Δημ. Φούντας, ο οποίος υπογράμμισε ότι αυτή η κατάσταση δημιουργείται κάθε φορά που υπάρχουν έντονα καιρικά φαινόμενα. Ο ίδιος έχει αποστείλει σχετικό έγγραφο στην Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου, προκειμένου να βρεθεί κάποια λύση. Στο σημείο έφθασε και ο προϊστάμενος της Πολιτικής Προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας Αιτώ/νίας Γ. Τέγας, παρόλο που η περιοχή, όπου δημιουργήθηκε το πρόβλημα, δεν ανήκει στην ευθύνη της Περιφέρειας.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook