Το χριστουγεννιάτικο δέντρο στόλισε η Βάσω Λασκαράκη, με την νεογέννητη κορούλα της στο
σπίτι. Τα ωραιότερα Χριστούγεννα θα βιώσει η προσφάτως μανούλα Βάσω Λασκαράκη με το σύζυγο της Γιάννη Τσιμιτσέλη, αφού για πρώτη φορά θα έχουν στο σπίτι το ομορφότερο δώρο: τον καρπό του έρωτα τους. Η Βάσω Λασκαράκη μοιράστηκε το στιγμιότυπο στο twitter, γράφοντας:»Στολίσαμε και φέτος…πιο νωρίς από ποτέ. Πόσο διαφορετικά τα φετινά Χριστούγεννα».
Πηγή:faysbook.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!