ΕΠΟ-ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΕΚΑΝΑΝ «ΝΤΟΥ» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΕΠΟ-ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΕΚΑΝΑΝ «ΝΤΟΥ»

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   3:57 μ.μ.  |  Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΕΠΟ-Εισαγγελείς έκαναν «ντου»
Τρεις με τέσσερις εισαγγελείς, αλλά και η οικονομική αστυνομία έκαναν «ντου» στα γραφεία της
Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου για να ελέγξουν όλα τα οικονομικά έγγραφα. 
Από τις αρμόδιες αρχές εξετάζονται τα έγγραφα της Ε.Ι.Μ (Επιτροπής ιδιότητας Μεταγραφών) και οι φορολογικές ενημερότητες από το 2003 μέχρι το 2011. Η διαδικασία είναι σε εξέλιξη και αναμένεται να διαρκέσει για καιρό.
Πηγή: gazzetta.gr


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...