Αύξηση στα κρούσματα του Aids
καταγράφεται στη Δυτική Ελλάδα.Πέρυσι η αύξηση στην
περιοχή
ανήλθε στο 25% και είναι ανάλογη της αύξησης που παρατηρείται σε
πανελλαδικό επίπεδο, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο καθηγητής Παθολογίας
Χαράλαμπος Γώγος, στην εφημερίδα "Πελοπόννησος".
Η μεγάλη αύξηση αφορά κυρίως χρήστες ενδοφλέβιων
τοξικών ουσιών, ενώ παρατηρείται εφησυχασμός λόγω της θεραπείας που υπόσχονται
τα νέα φάρμακα.
Στην Ελλάδα σημειώνεται αύξηση των κρουσμάτων του Aids όταν
παγκόσμια τα κρούσματα ελαττώνονται.
Στην Πάτρα, σύμφωνα με τον κ. Γώγο δεν παρατηρείται πρόβλημα
με την αύξηση των κρουσμάτων σε χρήστες ουσιών, καθώς υπάρχουν οι κλασικοί
ασθενείς, ομοφυλόφιλοι κ.α.
Το θέμα απασχόλησε την εκδήλωση που διοργάνωσε χθες η Ιατρική
Εταιρεία Δυτικής Ελλάδας, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο, τον Δήμο, τον
ΟΚΑΝΑ και τη HelMSIC.
thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!