«Λαβράκι» έπιασαν οι άνδρες της Δίωξης Ναρκωτικών του
Αγρινίου, κατά τη διάρκεια ελεγχου που
έκαναν σε 60χρονο σήμερα στις 5:30
το απόγευμα στο 2ο χλμ της Ε.Ο. Αγρινίου – Αντιρρίου και συγκεκριμένα στον
σταθμό ανεφοδιασμού καυσίμων και στάθμευσης των λεωφορείων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ
Αιτωλ/νίας.
Οι αστυνομικοί στην κατοχή του 60χρονου βρήκαν 2 ναρκωτικά
χάπια και 330 ευρώ ενώ στο σακ-βουαγιάζ που κρατούσε βρέθηκαν άλλα 800 χάπια
Tavor και Vulpegal . Ο 60χρονος που δηλώνει άνεργος συνελήφθη, τα ναρκωτικά
χάπια κατασχέθηκαν ενώ αύριο αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα
Πλημμελειοδικών του Αγρινίου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!