«Λαβράκι» έπιασαν οι άνδρες της Δίωξης Ναρκωτικών του
Αγρινίου, κατά τη διάρκεια ελεγχου που
έκαναν σε 60χρονο σήμερα στις 5:30
το απόγευμα στο 2ο χλμ της Ε.Ο. Αγρινίου – Αντιρρίου και συγκεκριμένα στον
σταθμό ανεφοδιασμού καυσίμων και στάθμευσης των λεωφορείων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ
Αιτωλ/νίας.
Οι αστυνομικοί στην κατοχή του 60χρονου βρήκαν 2 ναρκωτικά
χάπια και 330 ευρώ ενώ στο σακ-βουαγιάζ που κρατούσε βρέθηκαν άλλα 800 χάπια
Tavor και Vulpegal . Ο 60χρονος που δηλώνει άνεργος συνελήφθη, τα ναρκωτικά
χάπια κατασχέθηκαν ενώ αύριο αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα
Πλημμελειοδικών του Αγρινίου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...