ΡΙΒΙΟ:ΚΑΤΑΣΧΕΘΗΚΑΝ 5 ΤΟΝΟΙ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑΣ.(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

ΡΙΒΙΟ:ΚΑΤΑΣΧΕΘΗΚΑΝ 5 ΤΟΝΟΙ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑΣ.(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:54 μ.μ.  |  Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

 
Μεγάλη προσπάθεια καταβάλει καθημερινά τοΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ σε ότι αφορά την
προστασία-πρόληψη-καταστολή του Δασικού μας πλούτου. Ειδικότερα στην πάταξη της παράνομης υλοτομίας. Συγκεκριμένα σήμερα Σάββατο 30/11/2013, υπάλληλοι του Δασαρχείου Αμφιλοχίας σε συνεργασία με το αστυνομικό Τμήμα Αμφιλοχίας, ακινητοποίησαν επί της Εθνικής Οδού Αμφιλοχίας - Αγρινίου στην περιοχή Ρίβιο, ΙΧ φορτηγό τις πρώτες πρωινές ώρες να μεταφέρει 10 Χ.Κ.Μ (5 τόνους) δρυός βελανιδιάς παράνομα υλοτομημένα.
Αμέσως ακολουθηθήκαν οι νόμιμες διαδικασίες κατάσχεσης και αυτοφώρου. Οι παράνομοι υλοτόμοι θα οδηγηθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης.
Να επισημάνουμε ότι οι ενέργειες αυτές του Δασαρχείου Αμφιλοχίας ας αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση για όλες τις υπηρεσίες της πολιτείας για την τήρηση της νομιμότητας για το κοινό καλό και υπεράσπιση του δημόσιου συμφέροντος.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...