ΈΝΑΣ ΣΤΟΥΣ 4 ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΤΟ ΝΕΡΟ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

ΈΝΑΣ ΣΤΟΥΣ 4 ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΤΟ ΝΕΡΟ

Ένας στους 4 χρωστούν το νερό
Σε 3.000 ανέρχονται οι δημότες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς την Δημοτική
Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Πρέβεζας, σε σύνολο 12.500 καταναλωτών, με αποτέλεσμα τα συσσωρευμένα χρέη να ανέρχονται στο 1,8 εκατ. ευρώ, με σημαντικό ποσοστό τους, να αφορά απλήρωτους λογαριασμούς επαγγελματιών.
Στη σχετική ανακοίνωση της ΔΕΥΑΠ, αναφέρεται ότι μόνο το 40%-50% των καταναλωτών πληρώνει εμπρόθεσμα το λογαριασμό και, όπως υπογραμμίζει ο πρόεδρος της επιχείρησης Β. Κουτρούμπας, τον τελευταίο καιρό βρίσκεται μπροστά στο σημαντικό πρόβλημα της ραγδαίας αύξησης των οφειλών, από ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς, γεγονός το οποίο δημιουργεί σημαντικό πρόβλημα στη ρευστότητα της επιχείρησης.
Μάλιστα, εξηγεί ότι κινδυνεύει να υποβαθμιστεί δραματικά η ποιότητα του κοινωφελούς ανταποδοτικού έργου της ΔΕΥΑΠ, ενώ είναι ορατό το ενδεχόμενο αδυναμίας ανταπόκρισης στις υποχρεώσεις της μισθοδοσίας του προσωπικού και της κάλυψης λειτουργικών εξόδων, καθώς μόνη πηγή εσόδων για την επιχείρηση αποτελούν τα τέλη ύδρευσης και αποχέτευσης, χωρίς να λαμβάνει καμία κρατική επιχορήγηση και χωρίς να επιβαρύνει το δημοτικό προϋπολογισμό.
Σε μία προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η κατάσταση, το ΔΣ της ΔΕΥΑΠ, αποφάσισε κατά πλειοψηφία, να αναθέσει σε ιδιώτη εργολάβο επί εξάμηνο τη διακοπή υδροδότησης σε καταναλωτές που έχουν μακροχρόνια ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς. Πάντως ο κ. Κουτρούμπας, ξεκαθαρίζει πως η διαδικασία διακοπών, καθώς και οι παροχές που θα διακόπτονται, θα καθορίζονται και θα ελέγχονται αυστηρά από την ίδια την ΔΕΥΑΠ, με κριτήρια τη διάρκεια και το ύψος της οφειλής. Να σημειωθεί ότι στην απόφαση του ΔΣ, αναφέρεται πως θα λαμβάνονται υπόψη τα ειδικά κοινωνικά κριτήρια.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook