Έρχονται τσουχτερά
πρόστιμα για όσους δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ!
Από την 1η Ιανουαρίου θα αρχίσουν να αποστέλλονται ενημερωτικά
σημειώματα στους ιδιοκτήτες 2,5 εκατ. οχήματων και 750.000 μοτοσικλετών που δεν
έχουν περάσει από τον τεχνικό έλεγχο KTEO , γεγονός
που έχει προκαλέσει τόσο τεράστιες απώλειες στα κρατικά έσοδα που ξεπερνούν τα
400 εκατ. ευρώ, όσο και σοβαρά προβλήματα στην οδική ασφάλεια.Σύμφωνα με την πρόταση
που κατεθεσε το υπουργείο Μεταφορών
προτείνεται η επιβολή προστίμου ύψους 400 ευρώ, όσο είναι και αυτό της
Τροχαίας, που θα αποσταλεί σε κάθε ιδιοκτήτη οχήματος που δεν το έχει περάσει
από τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ).Αν ο ιδιοκτήτης παέι εντός 10 ημερών για την τακτοποίηση θα
καταβάλλει το 1/8 του προστίμου, δηλαδή 50 ευρώ.Ήδη ξεκινά άμεσα η ηλεκτρονική
διασταύρωση, ενώ υπολογίζεται ότι 2,5 εκατ. οχήματα και 750.000 μοτοσικλέτες
δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...