Ένας 38χρονος από το
Αγρίνιο βρέθηκε νεκρός πριν από λίγη ώρα μέσα σε όχημα, το οποίο ήταν
παρκαρισμένο πίσω από ένα κοντέινερ στον προαύλιο χώρο του ιερού ναού της Αγίας
Παρασκευής.
Σύμφωνα με το agriniopress.gr για τον νεκρό ενημερώθηκε
η Αστυνομία , ενώ πριν από λίγο ασθενοφόρο μετέφερε την σορό του στο νοσοκομείο
Αγρινίου. Άνδρες της Ασφάλειας αυτή την ώρα πραγματοποιούν έρευνα στην περιοχή
για να εξακριβωθούν οι συνθήκες θανάτου του 38χρονου. Στο σημείο βρέθηκαν και
μέλη της οικογένειας του 38χρονου που όπως φαινεται, τον αναζητούσαν.
Νεότερη ενημέρωση σε
λίγο.
Σύμφωνα με το agrinionet.gr ο 37χρονος σύμφωνα με πληροφορίες βρέθηκε με μια
σύριγγα στο χέρι και το ασθενοφόρο τον μεταφέρει στο νοσοκομείο του Ρίο για
νεκροψία νεκροτομή. Ο άτυχος άνδρας λέγεται ότι έκανε χρήση ναρκωτικών ουσιών
και ζούσε αρκετά χρόνια στη Γερμανία.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!