Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται από χθες το απόγευμα στη
Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του
Νοσοκομείου Αγρινίου 36χρονος άνδρας, μετά από
σύγκρουση που είχε το δίκυκλό του με Αστικό λεωφορείο.
Το τροχαίο ατύχημα έγινε στις 7:45 περίπου το απόγευμα της
Πέμπτης, επί της παλιάς Εθνικής Οδού Αγρινίου-Ματσουκίου, έξω από το χωριό
Ρουσέϊκα Δ.Ε Νεάπολης του Δήμου Αγρινίου. Ο 36χρονος οδηγούσε το δίκυκλο του
χωρίς συνεπιβάτη ενώ με αντίθετη φορά κινούταν το Αστικό λεωφορείο που εκτελούσε
δρομολόγιο Αγρίνιο-Λεπενού. Παρότι η σύγκρουση δεν φάνηκε να είναι σφοδρή και
ενώ ο 36χρονος φορούσε κανονικά το κράνος του, αυτή τη στιγμή νοσηλεύεται στη
ΜΕΘ με σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και εσωτερική αιμορραγία.
Ο οδηγός και οι επιβάτες του αστικού λεωφορείου ειναι καλά
στην υγεία τους, ενώ το από το αστικό έσπασε μόνο το μπροστά φανάρι.
Τις ακριβείς συνθήκες του ατυχήματος ερευνά η Τροχαία
Αγρινίου.
agriniopress.gr
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!