Σήμερα την ώρα που οι μικροί μαθητές σχόλαγαν ένα κοριτσάκι
πήγε να διασχίσει τον δρόμο
τρέχοντας και χάρη στην άμεση αντίδραση της οδηγού
και το ακαριαίο φρενάρισμα της δεν το χτύπησε.Οσοι ήταν παρών πάγωσαν αφού το
αυτοκίνητο σταμάτησε μισό μέτρο απο το παιδάκι.Η οδηγός του αυτοκινήτου έπιανε
το κεφάλι της η γυναίκα και δεν πίστευε τι πήγε να γίνει.
Αυτήν την φορά η οδηγός
είχε αντανακλαστικά που έσωσαν το παιδάκι και για άλλη μια φορά ο
κηδεμόνας.οπως ο περσινός,θα ήταν ο υπαίτιος αν υπήρξε άσχημη κατάληξη.Ομως
μήπως είναι υπαίτιοι και αυτοί που δεν κάνουν κάτι να σταματήσει αυτό το
κυκλοφοριακό κομφούζιο έξω απο το σχολείο?
Απο πέρσι ρωτήσαμε ποιος
είναι υπεύθυνος για τον πεζόδρομο έξω απο το σχολείο και η τροχαία μας είπε οτι
είναι ο δήμος.Το σχολείο εχει ζητήσει απο τον δήμο να βάλει κώνους έξω απο το
σχολείο αλλά ο δήμος είναι σε κατάσταση amber alert! δίχως να έχει απαντήσει απο
πέρσι!
Παρόλο το περσινό
περιστατικό υπάρχουν κηδεμόνες που αν ήταν τρόπος να μπορούσαν να μπούν με τα
αυτοκίνητα τους μέσα στο σχολείο είτε έχει ηλιόλουστη μέρα είτε βροχερή.
Οπως βλέπετε στην
φωτογραφία κάθε μέρα επικρατεί έξω απο το δημοτικό σχολείο αυτό το
χάος.Αυτοκίνητα ανάμεσα σε πεζούς,ποδηλάτες μαθητές και οταν θα γίνει το
μοιραίο να δούμε ποιος θα πάρει την ευθύνη εκτός απο τους κηδεμόνες.
Κύριοι υπεύθυνοι ξυπνήστε
πριν υπάρξει κάποιο περιστατικό με άσχημο αποτέλεσμα εις βάρος μικρού μαθητή.
Είμασταν παρών όπως και στο
περσινό περιστατικό ,υπήρχαν πάρα πολλοί μάρτυρες ,οπότε μην τρέξουν κάποιοι να
πούν οτι δεν έγινε τίποτα όπως συνηθίζουν το τελευταίο διάστημα και
προσπαθούν να καλύψουν τα κενά κάποιων.
onairnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!