
Ξεκινούν και
πάλι οι εργασίες στο 2ο Λύκειο Μεσολογγίου, μετά από την πολύμηνη διακοπή,
εξαιτίας τυπικών και γραφειοκρατικών επιπλοκών.
εξαιτίας τυπικών και γραφειοκρατικών επιπλοκών.
Πιο συγκεκριμένα το οικόπεδο στο οποίο κατασκευάζεται το
σχολικό συγκρότημα απέναντι από τον Άγιο Δημήτριο, άνηκε στο δημόσιο και δεν
είχαν γίνει οι ενέργειες μεταβίβασης στο δήμο, όταν δημοπρατήθηκε το κτίριο, το
οποίο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ. Ωστόσο, το οικόπεδο ήταν χαρακτηρισμένο για
σχολική στέγη, οπότε αυτό που έμενε ήταν η υπογραφή του υπουργού Οικονομικών...
Διαβάστε
αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 07/11
σε όλα τα περίπτερα του νομού
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...