Μία σημαντική αποκάλυψη έκανε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στην
πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1
Ο υπουργός υγείας τόνισε πως εξετάζεται η κατάργηση του εισιτηρίου των 25 ευρώ για εισαγωγή στο νοσοκομείο και θαανακοινωθεί.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...