Ανάστατοι είναι οι γονείς αλλά και οι δάσκαλοι του 2ου
δημοτικού σχολείου στο Μεσολόγγι απο την
εμφάνιση άνδρα έξω απο το σχολείο στα
διαλείμματα.Νεαροί μαθητές κατήγγειλαν στους δασκάλους αλλά και στους γονείς
τους οτι νεαρός άνδρας εμφανίστηκε χθές στα κάγκελα του σχολείου και τους
προσκαλούσε να τους δώσει καραμέλες.
Εμφανίστηκε χθές 2 φορές
και προσπαθούσε να κάνει τα μικρά παιδιά να πλησιάσουν τα κάγκελα.Οι μικροί
μαθητές αμέσως ενημέρωσαν τους δασκάλους αλλά ο αγνωστος άνδρας είχε φύγει.
Σήμερα ο διευθυντής του
σχολείου.όπως βλέπετε στην φωτογραφία,περιπολεί έξω απο το σχολείο προσπαθώντας
να εντοπίσει τον άγνωστο άνδρα αν εμφανιστεί πάλι.Το ίδιο κάνουν και πολλοί
γονείς οι οποίοι περνούν έξω απο το σχολείο προσπαθώντας και αυτοί να
προστατέψουν τα παιδιά τους.
Εχει ενημερωθεί και η
αστυνομία και ολοι περιμένουν την εμφάνιση του άγνωστου άνδρα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...