Θετικά γνωμοδότησε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ξηρομέρου προς την Δ/νση Α/βθµιας και Δ/θµιας Εκπ/σης Π.Ε. Ν. Αιτωλ/νίας, στην αναβάθµιση του ολοήµερου Νηπιαγωγείου Αστακού από 2θέσιο σε 3θέσιο Νηπιαγωγείο, για το σχολικό έτος 2014-2015.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
vlyziananews