Μετά από επισταμένες αναζητήσεις των αστυνομικών της Α/Δ Ακαρνανίας, κατάφεραν να βρουν και
να
συλλάβουν χθες το απόγευμα μια 19χρονη ρομά η οποία είχε κλέψει μια χρυσή αλυσίδα από ηλικιωμένο σε κεντρικό
δρόμο στο Αγρίνιο χθες το πρωί. Ο παθών είχε ενημερώσει την Αστυνομία η οποία λίγο
αργότερα συνέλαβε την 19χρονη.| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...