Σοκ στη Σερβία με 17χρονο οπαδό να πεθαίνει στο γήπεδο από ανακοπή καρδιάς. Η
σαββατιάτικη (23/11) αναμέτρηση της Γιάβορ Ιβάνγιτσα με την Ραντνίτσκι Κραγκούγιεβατς για τη σέρβικη Super Liga έμελλε να είναι και το τελευταίο παιχνίδι που παρακολούθησε ο άτυχος νέος, που άφησε την τελευταία του πνοή στο γήπεδο.
Ο 17χρονος οπαδός της Ραντνίτσκι λιποθύμησε μετά από μία αδιαθεσία που ένιωσε, το ασθενοφόρο έφτασε άμεσα στο σημείο, ωστόσο δεν κατάφερε τελικά να κερδίσει τη μάχη με τη ζωή. Ο θάνατός του οφείλεται όπως αναφέρθηκε σε ανακοπή καρδιάς.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή: gazzetta.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!