ΣΕ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ 15 ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

ΣΕ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ 15 ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

geg-asthenoforo1
«Ξαφνικός θάνατος» για τους οδηγούς ασθενοφόρων

1.233 πανελλαδικά τέθηκαν σε διαθεσιμότητα – άγνωστος αριθμός σε καθεστώς κινητικότητας προς το ΕΚΑΒ
Σε καθεστώς διαθεσιμότητας τέθηκαν από χθες 1.233 υπάλληλοι όλων των νοσοκομείων της χώρας, ενώ ο κλάδος των οδηγών ασθενοφόρων καταργήθηκε ολοκληρωτικά ως ειδικότητα. Στη 6η υγειονομική περιφέρεια, όπου ανήκει η Αιτωλοακαρνανία, τίθενται σε διαθεσιμότητα 204 υπάλληλοι συνολικά, ενώ 15 περίπου απ’ αυτούς εργάζονταν στο νοσοκομείο Αγρινίου.Η απόφαση αυτή κοινοποιήθηκε με Κοινή Υπουργική Απόφαση του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη. Σύμφωνα με αυτή, κάποιοι από τους οδηγούς των ασθενοφόρων θα ενταχθούν σε καθεστώς κινητικότητας και θα μεταφερθούν στο ΕΚΑΒ, εφ’ όσων αυτό κριθεί αναγκαίο.
Κώστας Καρακώστας
Eφημερίδα «Συνείδηση»
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook