Στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχει αναπτύξει σε Ελλάδα
και Ευρωπαϊκή Ένωση για το μείζον
θέμα της διατήρησης του μέτρου 144, ο
πρόεδρος της Ένωσης Αγρινίου (Αγροτικός Συνεταιρισμός) και υπεύθυνος Τομέα
Καπνού της ΠΑΣΕΓΕΣ κ. Θωμάς Κουτσουπιάς καλεί την πολιτική ηγεσία του
Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων να κινηθεί άμεσα και να αξιώσει την
μεταφορά πόρων απʼ τον Πυλώνα Β΄ με τη μορφή άμεσων ενισχύσεων, έτσι όπως
προβλέπεται απʼ το άρθρο 14 του ευρωπαϊκού κανονισμού για τις επιδοτήσεις.
Σε σχετική του δήλωση ο κ.
Κουτσουπιάς επισημαίνει: «Το νομικό πλαίσιο της Ε.Ε. δίνει τη δυνατότητα
διεκδίκησης καταβολής των χρημάτων του μέτρου 144 στους δικαιούχους
καπνοπαραγωγούς για δυο χρόνια ακόμη και μάλιστα ως άμεση ενίσχυση. Το άρθρο 14
του κανονισμού των άμεσων ενισχύσεων, προβλέπει μεταφορά από τον β΄ πυλώνα στον
πυλώνα α΄. Με αυτό τον τρόπο το Υπουργείο μπορεί να αποκαταστήσει την αδικία
που υπέστησαν οι καπνοπαραγωγοί το 2010, όταν το 50% της επιδότησής τους
πήγε στον πυλώνα β΄.
Καλούμε το Υπουργείο να
αξιοποιήσει τον συγκεκριμένο κανονισμό.
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!