ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ ΟΡΘΡΙΑ.10 ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΤΕΣΧΣΕ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ ΟΡΘΡΙΑ.10 ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΤΕΣΧΣΕ ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ

koi-kafsoxyla-xiromero3
Καθημερινά οι υπάλληλοι του Δασαρχείου Αμφιλοχίας βρίσκονται αντιμέτωποι με περιστατικά παράνομης υλοτομίας και
διακίνησης  δασικών προϊόντων από επίδοξους λαθροϋλοτόμους  που εκμεταλλεύονται την συνεχόμενη οικονομική κρίση και την αύξηση της τιμής των υγρών καύσιμων με συνέπεια την οικονομική δυσχέρεια χιλιάδων πολιτών.
Η έξαρση των φαινομένων της λαθροϋλοτομίας και άλλων δασικών και αγροτικών αδικημάτων έχουν ως συνέπεια την υποβάθμιση και την καταστροφή των πολυτίμων δασικών οικοσυστημάτων και την απώλεια εσόδων για το ελληνικό δημόσιο. Παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζει το Δασαρχείο Αμφιλοχίας στις 16-18 και 19 Νοεμβρίου 2013 κατασχέθηκαν από τους υπαλλήλους του συνολικά 10 τόνοι παράνομα υλοτομημένων δασικών προϊόντων βελανιδιάς.
koi-kafsoxyla-xiromero1Συγκεκριμένα κατασχέθηκαν 6 χ.κ.μ στην περιοχή Αγράμπελου 7 χ.κ.μ στην περιοχή Πρόδρομου 2 χ.κ.μ στην περιοχή Σούπι Αστακού και 5 χ.κ.μ στην περιοχή Βασιλόπουλο.
Σε όλες τις περιπτώσεις ασκήθηκαν μηνύσεις και ακολούθησαν οι διαδικασίες σύμφωνα με τα οσα προβλέπει η Δασική Νομοθεσία.
koi-kafsoxyla-xiromero2Από τις πρόσφατες επιτυχίες σε Ξηρόμερο και Βάλτο  διαπιστώνεται η αποτελεσματικότητα και ο ζήλος με τον οποίο οι υπάλληλοι της εν λόγω Δασικής Υπηρεσίας συνεχίζουν τους ελέγχους ώστε να ανταποκριθούν στα καθήκοντα τους δηλ στον έλεγχο της λαθροϋλοτομίας -παράνομης θήρας-καταπατήσεων-και γενικά των δασικών παραβάσεων αλλά και στην άσκηση των αρμοδιοτήτων αγροτικής ασφάλειας.
koi-kafsoxyla-xiromero4Για την αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων το Δασαρχείο Αμφιλοχίας λειτουργεί καθημερινά και τις απογευματινές ώρες καθώς και τα Σάββατα-Κυριακές με συνεργεία επιφυλακής ενώ διενεργούνται περιπολίες καθ’ολο το 24ωρο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook