Συνελήφθη χθες ένας 51χρονος από αστυνομικούς της ασφάλειας
Αγρινίου διότι εντοπίστηκε να
καταθέτει πλαστό χαρτονόμισμα των 100 ευρώ .Αναλυτικά,
το συμβάν έγινε χθες το μεσημέρι σε τράπεζα στο Αγρίνιο όταν ο 51χρονος κατέθεσε σε αυτόματο μηχάνημα το πλαστό
100ευρω μαζί με άλλα χαρτονομίσματα. Η Αστυνομία ερευνά την υπόθεση και ο
συλληφθείς οδηγήθηκε στον εισαγγελέα
κατηγορούμενος για διακίνηση παραχαραγμένου χαρτονομίσματος.| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...