ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΜΗΤΡΩΩΝ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΩΝ ΑΠΟ 1Η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΩΣ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΜΗΤΡΩΩΝ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΩΝ ΑΠΟ 1Η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΩΣ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Κατηγορία ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΑ στις   12:26 μ.μ.  |  Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Η απογραφή των μητρώων αιγοπροβάτων για το έτος 2013 θα διεξάγεται από την 1η Νοεμβρίου έως
και την 13η Δεκεμβρίου.
Όπως ανακοίνωσε το Τμήμα Κτηνιατρικής της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Αχαΐας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, οι κτηνοτρόφοι θα πρέπει να φέρουν μαζί τους το καινούργιο και το παλιό μητρώο αιγοπροβάτων.
Στο καινούργιο μητρώο θα πρέπει να είναι συμπληρωμένα αναλυτικά τα μέρη Γ’ – Δ’ – Ε’.
Σε περίπτωση που τα φύλλα αυτά δεν επαρκούν για να γραφτούν ένα – ένα τα ζώα, θα πρέπει οι κτηνοτρόφοι να βγάλουν φωτοτυπίες, οι οποίες θα προστεθούν στο Μητρώο.
Η απογραφή θα γίνει αυστηρά στις παραπάνω ημερομηνίες, καθώς λαμβάνουν πρωτόκολλο απογραφής. Εκπρόθεσμες απογραφές θα δημιουργήσουν πρόβλημα στις επιδοτήσεις των αγροτών.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Τμήμα Κτηνιατρικής στην οδό Πανεπιστημίου 171, στην Πάτρα και στο τηλέφωνο 2610-453983.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...