Με ιδιαίτερη λαμπρότητα γιορτάστηκε και στη Ναύπακτο η
επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940.Στο
Μητροπολιτικό Ναό του Αγ.Δημητρίου μετά τη
Θεία λειτουργία εψάλλη η καθιερωμένη δοξολογία χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου
Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ.κ. Ιεροθέου παρουσία της τοπικής πολιτικής ηγεσίας
αλλά και των σωμάτων ασφαλείας.
Αμέσως μετά πεζή κατευθύνθηκαν στην κεντρική πλατεία όπου
ακολούθησε η επιμνημόσυνη δέηση στους πεσώντες ήρωες του
πολέμου,κατατέθηκαν στεφάνια στο άγαλμα του άγνωστου στρατιώτη,αναγνώσθηκε ο
πανηγυρικός της ημέρας από την κ.Αικατ.Ξάνθη-Λαμπροπούλου,ενώ ακολούθησε στον
ίδιο χώρο η καθιερωμένη μαθητική παρέλαση.
Στο βάθρο των επισήμων ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ.κ.
Ιερόθεος ο δήμαρχος Ναυπακτίας Γ.Μπουλές η εκπρόσωπος της περιφέρειας
δυτ.Ελλάδας,περιφερειακή σύμβουλος καταγόμενη από τη Ναύπακτο Νάνσυ
Κωνσταντοπούλου,ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι δεν παρευρέθη κανένας εκρπόσωπος
πολιτικού κόμματος.
nafpaktianews.gr









ΠΗΓΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΔΩ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...