Δυστυχώς τα Ελληνικά χωριά έχουν ερημώσει με αποτέλεσμα και
λογικό να μην υπάρχουν μαθητές
και να κλείνουν τα σχολεία.Τα ορεινά χωριά της
Ναυπακτίας ,τα πανέμορφα,δεν ήταν δυνατόν να μην γλυτώσουν και αυτά απο την
εγκατάλειψη.
Στην πανέμορφη Αράχωβα
ορεινής Ναυπακτίας έχουν απομείνει λίγοι κάτοικοι σε μεγάλη ηλικία και δυστυχώς
δεν υπάρχουν παιδιά αρα δεν υπάρχει και σχολείο.
Σήμερα λοιπόν 28η Οκτωβρίου
οι λιγοστοί κάτοικοι με τον παπά του χωριού έκαναν την παρέλαση .Νέο παιδί μόνο
μια κοπέλα η οποία η καταγωγή του παππού της είναι απο την Αράχωβα και
επισκέφτηκε το τριήμερο το χωριό.
Σημαιοφόρος η Ελβίρα
Τσοκάντα παραστάτης ο πρόεδρος του χωριού ο παπάς του χωριού και κάτοικοι.Μια
νέα μαθήτρια απο το Μεσολόγγι ύψωσε την Σημαία και έδωσε έστω και αυτή την χαρά
στους λιγοστούς κατοίκους του χωριού ώστε να γίνει μια μικρή παρέλαση προς
τιμήν των ηρώων του πολέμου.
28η Οκτωβρίου σήμερα με
τους μαθητές του Μεσολογγίου που έστειλαν ενα “αθόρυβο” αλλά συνάμα βροντερό
μήνυμα με την κίνηση τους να μην γυρίσουν το κεφάλι τους προς τους επισήμους
και με μια μαθήτρια απο το Μεσολόγγι που έδωσε την χαρά στους λιγοστούς
κατοίκους της Αράχωβας να πραματοποιηθεί η παρέλαση με σημαιοφόρο μαθήτρια.
.onairnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!