Παρουσία του Μητροπολίτη Αιτωλοακαρνανίας κ.Κοσμά της
δημοτικής αρχής και πλήθος κόσμου
πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια το
απόγευμα τής Δευτέρας (28/10) του Κέντρου Νεότητας της Ιεράς Μητρόπολης Αιτωλοακαρνανίας στο
Μεσολόγγι.
Να θυμίσουμε οτι στο κτίριο
πριν στεγαζόταν ο 1ος παιδικός σταθμός και παραχωρήθηκε απο τον Δήμο στην
Μητρόπολη.
onairnews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...