Προχθές στις 3:55 έξω από το 1ο δημοτικό σχολείο Αγρινίου
σημειώθηκε σφορδή σύγκρουση δύο
δικύκλων, από την οποία υπήρξαν τρεις ελαφρά
τραυματίες και ένας σοβαρά.
Όλοι οι τραυματίες
μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Αγρινίου, ενώ ο νεαρός που τραυματίστηκε σοβαρά
μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Ρίου στην Πάτρα, όπου παρέμεινε με μηχανική
υποστήριξη όλο το βράδυ. Χθες το πρωί οι γιατροί διαπίστωσαν ότι η υγεία του
είχε θετική εξέλιξη και τον αποσωλήνωσαν. Την διερεύνηση των αιτιών της
σύγκρουσης διενεργεί η τροχαία Αγρινίου.
Μετά τη σύγκρουση έφτασαν στο
σημείο δύο ασθενοφόρα που παρέλαβαν τους τραυματίες και άνδρες της τροχαίας.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!