ΠΟΤΑΜΟΥΛΑ: ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΟΛΥΜΠΗΘΡΟΞΥΛΟ… « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

ΠΟΤΑΜΟΥΛΑ: ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΟΛΥΜΠΗΘΡΟΞΥΛΟ…

koi-ylotomia-potamoula1
Καυσόξυλα από το δάσος αναγκάζονται πολλοί να μαζεύουν για να βγάλουν τον χειμώνα, κάνοντας
επιδρομή στα βουνά με Αγροτικά και τρακτέρ αρκετοί από το χωριό της Ποταμούλας.
koi-ylotomia-potamoula3
Μιας και η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης είναι πλέον απαγορευτική για τον μέσο καταναλωτή … εφοδιάστηκαν με βενζινόλαδο, πήραν το αλυσοπρίονο και πιάσανε τα βουνά, ελπίζοντας να βρουν έστω και λίγα »λιανόξυλα». Δυσεύρετα μας γράφει σε μήνυμα κάποιος απ’τό χωριό είναι φέτος τα ξύλα στα βουνά τής Ποταμούλας…
Μας γράφει συγκεκριμένα »Δέν έμεινε κολυμπηθρόξυλο».
koi-ylotomia-potamoula2
Στους χωματόδρομους προς Τσουράνι, Μαϊρόνι, Παλιουράκια, Λάττα και Σάντα πολύ δύσκολο να βρεις ξύλα στις άκρες του δρόμου κουμαριές έχουν αφανιστεί σε ακτίνα 100 μέτρων πάνω από τον χωματόδρομο. Αρκετοί βολεύτηκαν από τα πλατάνια που ξεριζώθηκαν από το ρέμα, κατά την διάρκεια του αντιπλημμυρικού έργου.
»Το Μάρτη ξύλα φύλαγε μην κάψεις τα παλούκια» λέει μια Ελληνική Παροιμία.
potamoulanews.blogspot.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook