ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Η ονομασία άλλαξε, η αυτονομία καταργήθηκε αλλά τα προβλήματα μένουν τα ίδια. Ο λόγος για τα
πανεπιστημιακά τμήματα του Αγρινίου που υπό τη σκέπη του Πανεπιστημίου Πάτρας πλέον αντιμετωπίζουν τις ίδιες δυσλειτουργίες στη φοιτητική μέριμνα και στα άλλα ζητήματα.  Οι φοιτητές λοιπόν επιστρέφουν στο δρόμο των κινητοποιήσεων και σύμφωνα με πληροφορίες την  ερχόμενη Τρίτη στις 11.00 σχεδιάζουν πορεία διαμαρτυρίας με αφετηρία την Κεντρική Πλατεία Δημοκρατίας. Οι φοιτητές των τμημάτων ΔΠΦΠ και ΔΕΑΠΤ σκοπεύουν να διαμαρτυρηθούν ξανά για την ανυπαρξία φοιτητικής μέριμνας, σε σίτιση και στέγαση, για τις ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού που θα έχει αποτέλεσμα  να ”χαθούν” μαθήματα του τρέχοντος εξαμήνου. Την ίδια ώρα η εγγραφή των πρωτοετών φοιτητών δεν έχει πραγματοποιηθεί καθώς οι διοικητικοί υπάλληλοι συνεχίζουν την απεργία για 6η εβδομάδα
agrinionews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook