ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΝΕΡΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΝΕΡΟΥ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:26 μ.μ.  |  Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

koi-dimarxeio-astakou
Έντονες είναι οι διαμαρτυρίες των κατοίκων του Αστακού αφού εδώ και δυο μέρες είναι ξανά χωρίς
νερό.  Τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις έχουν μείνει χωρίς νερό, γεγονός που προκαλεί την αγανάκτηση και τις έντονες διαμαρτυρίες των πολιτών.
Σήμερα το πρωί στις 10:00 οι πολίτες αντιδρούν για το νερό που πληρώνουν και δεν έχουν και κάνουν κατάληψη στο Δημαρχείο του Δήμου Ξηρομέρου.
Η κίνηση πολιτών πρωτοστατεί και  καλεί τους κατοίκους σε συμμετοχή.


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...