ΈΚΛΕΨΑΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΠΟ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟΠΥΡΓΟ. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

ΈΚΛΕΨΑΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΠΟ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟΠΥΡΓΟ.

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:07 μ.μ.  |  Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Το περιστατικό συνέβη την Παρασκευή τα ξημερώματα και έγινε αντιληπτό από τον πρόεδρος της
Σίμου  που περνούσε τυχαία το πρωί του Σαββάτου από το σημείο συγκεκριμένα τη θέση Ανεμάκη στον Παλαιοπύργο όπου βρίσκετε η δεξαμενή του Δήμου Ναυπακτίας. Σύμφωνα με πληροφορίες του Nafpaktianews.gr o άγνωστος ή οι άγνωστοι έσπασαν με βαρύ αντικείμενο τσιμεντόλιθο και την πόρτα του κτηρίου και  έκλεψαν περίπου 550 λίτρα πετρέλαιο που προοριζόταν για τον ανεφοδιασμό των οχημάτων του  Δήμου  για την Δημοτική ενότητα του Πυλλήνης.

Επικοινωνήσαμε με τον αντιδήμαρχο Πυλήνης και Πλατάνου κ. Παναγόπουλο που μας ενημέρωσε πως ο Δήμος έχει ενημερώσει την αστυνομία όπου κατέγραψε  το περιστατικό και ότι τις επόμενες ημέρες ο Δήμος θα καταθέσει και μήνυση κατ” αγνώστων. Επίσης τόνισε πως μετά το περιστατικό ο Δήμος Ναυπακτίας   βρίσκεται σε αναζήτηση  άλλου χώρου για να αποφευχθούν στο μέλλον τέτοιου είδους περιστατικά, να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη δεξαμενή βρισκόταν σε απομονωμένη περιοχή.
nafpaktianews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...